Shoutbox






♔:)♔
13 April 2013 | 12:32:00 PM | 0 love drops
Ehem. Assalamualaikum :)
Tak tahu nak update apa, haha. Tahulah kau yang tengah baca ni cakap
"Tak tahu nak cakap apa, tak payahlah update" . Kan? Kauorang cakap macam tu.
Hm, i dont care :p
11.04.1998? Date apa tuh? Hehe :D Birthday aku lah :)
Firstly, alhamdulillah aku diberikan kesempatan untuk hidup sampai sekarang.
Syukur kepada Tuhan :) 15 tahun dah, woooo. Haha xD
Second, thanks maxis cause anda orang first wish birthday aku, tapi kenapa
tak dapat call free. Mengada ah. Siaaaaaa ah, btw Thankkk a lot ;) And,
Azhar! Thankkk sangat wishnya. Dihargai friend :) Azhar orang ke dua, untung lah kan ;)
Third, kakak mira yang aku sayangg gilaaaaa. Kau orang third wish birthday
aku kak, hopefully apa yang kau wish jadi kenyataan. Aminnnn. Thankkkk youuu so much 
kak, aku sayang kau dunia-akhirat. :*
Eh, wait! Ada lagi. 
My Bff, Nur Afikah Binti Rosli and Nur Anisah Hadirah Binti Ali
thank give me present. Thankkk a lot. I love youuu for ever, bestie. :) 
Ohoho, fahim oh fahim. Aku tahu kau nak jugak. Okayy ayim, thankk
wish birthday aku. Kau pun bestie aku jugak, tak mao selalu merajuk eahh. ;)
My friend : Syafika, nabilah, hanisah, wan ainina, hasnira, balqis, azreen, nik,
azira saimen, daniel, idaham, aisyah and semua warga facebook 
wish, thankk you. Love youuuuu :* 
Yang aku tak mention nama jangan lah kecik hati, k? :)
Nisa n member ada plan nak baling tepung&telur. Tapi angan-angan nisa
tak tercapai. Haha, padan muka. Aku tak kena tepungg. Bueekkk ;b
Pasal birthday dah habis, 



pasal ni pulak.
Ehem, jujur dari hati aku cakap aku, " MISS FATTAH " 

Agaknya dia tu, miss aku ke tidak haa? Miss lah, pleaseeeee please :(
Hm, buat apa merindu kalau orang tak rindu kita kan. xD
Fattah dah ada girlfriend baru, maybe. I's okay, tak kisah. 
Dia happy aku pun ikut happy jugak :') 
Aku tak tahu kenapa aku selalu fikir yang 'fattah penipu!'.
Kejamnya aku kan? Isi hati aku cakap 'fattah tipu kau liza'.
Ya allah, apa yang dia menipu? Betul ke dia tipu aku? 
Aku selalu ikut kata hati, maybe. Entah apa jeh hati aku
berbicara. Eh, berbicara? Haha, ayat nya. Cehwahhh :'D
Dah lah liza, kau lupakan itu semua. Tak guna kau fikir orang yang tak pernah
fikir pasal kau lagi. 
Okay! Lizaaaa here! Kembali senyum :)
Dah habis pasal fat...

Nih nak cakap pasal Abdullah Haziq.
Hm, miss him. 
Haziq, how're you? 
Haziq, tahu tak, kalau sebut je pasal haziq, 
liza teringat yang moment haziq dengan qasrina. 
Ya allah ziq, memang tak boleh lupakan, nak jeh nangis kalau teringat moment tuh.
Misssssss you! :((((((((((
Take care, ziq. Hopefully, haziq happy dengan orang baru. 
Haziq happy, liza lagi happy ziq. Nak haziq tahu, "i love youuuu & imiss youuuuu so much" kbye ;*
Assalamualaikum :)

Hearts, Miss Lieza

♥ Past