Shoutbox






♔Adek oii ! Awak comel lah ♔
02 September 2012 | 9:34:00 AM | 0 love drops



 Tetiba sayu hati ini , bila dikenang-kenangkan masa silam .
Tetiba air mata menitis dekat pipi aku .
Tetiba mahu selalu ada disamping dia .
Tetiba nak dengar suara dia .
Tetiba rindu dengan perkataan yang dia selalu cakap .
Tetiba rindu tak terkata .
Tetiba sayang aku terhadap dia semakin kuat .

Ya Allah , jika dea bukan  jodoh aku . Kau jauh kan lah hati kami Ya Allah .
Ya Allah , jika kami adalah jodoh  . Kau dekatkan hati kami ini Ya Allah .

Aku akan ingat sampai bila-bila apa yang kau pernah cakap dengan aku dulu .
Perkataan itu selalu ada dalam hati aku .
"I LOVE YOU FOREVER" . Itu bermakna kau sayang aku untuk selama-lamanya kan .
So , sayangg ! Buktikan lha itu :) !
Now , kite dha lame berpisah kan . Dha jejak setahun suku #cerh , suku :D# kite berpisah ,
banyak kali jugak kite bergaduh , banyak kali jugak perkataan ini yang kau sebut 'BREAK'
Aku langsung tak boleh dengar perkataan tuh , nanti jantung aku berdebar-debar , 
macam nak terbehenti jeap jantung tuh .. Ya Allah , . . 
Macam tak boleh hidup tanpa kau kod . Tapi sekarang , kau pon dha ada awek kan , 
dha jarang text aku . Tuh pon kekadang aku yang mula dulu . 
Now , kau main missedcall-ii jeap dgn aku . Macam tak berminat jeap kau text dgn aku -.-
Kekadang kan , hati aku pulak berdebar-debar bile kau text or missedcall aku . Hihihi :3
Rindu nak panggil kau AWAK . Lepas kite clash , kite terus guna perkataan KAU & AKU .
hm , tak ade jodoh agaknya . Hati kau bukan dekat aku kod , just hati kau jea yang ada dekat hati aku . 
tapi aku takdea dekat hati kau . Sokeyh lha baby , Btw , AKU SAYANG KAU BABE :**
Walaupun , kau hanyalah EX aku , tapi kau tetap dekat hati aku , ingat lah itu .
tak pernah terpadam sekalipun nama kau disitu .
Walaupun , kau sudah menjadi milik orang lain , mungkin kau lebih bahgia bersama
nya . Aku rela lepaskan kau untuk kebahgiaan kau dengan si dia .
Aku hanya mampu tersenyum , walaupun hati pedih terluka .

Sekian Terima Kasih :) #Capital I . Kbye .

-
-
-

Tingg Tongg ^^ Melepas luahan hati sekejap . Skema pon ada ayat tuh kan :3 .
Muahhhahaha :'D
Tapi kan , kan , kan , ada aku kisah ke skema ke skomo ke skimu kerrr .
Yang penting apa yang aku luahkan itu ,  .
Itu adalah BENAR . Bukan rekaan semata-mata .
aku sayang dia sangat-ii ! Ada paham
Harap maklum . Sekian Terima Kasih . Bhahhaha :'D .
-
-
-

Aku bukan nak cerita pasal dekat atas tuh sebenarnya , #saje nak selitkan :p
See , title tuh langsung takdea kene mgena dgn apa yang aku post nieh haa . Haha .. BTW ,
Aku selitkan , sebab aku sangat-ii sayang dengan dea . Dea cinta pertama aku taw . :3 walaupun , aku
bukan cinta pertama dea . Ntaah aku yang keberapa agaknya -.-
Jujur aku cakap , aku lebih sayang dea daripada yang lain . Walaupun dea tak sayang aku .
Dengan megah nya aku beritahu dekat kauorang .

Act , aku nak cerita pasal someone budak nieh . Yang tak tahu malu .
Dea add aku , pada mulanya aku tengok budak nieh , macam kenal . Tapi ntaah lha sape .
Aku ponn app . Than , dea im aku . K aku layan , berintro segala bagai
Tetibe , dea bagitahu yang dea GF QAYYUM !
Hello cik adeek , perlukah kau bagitahu aku yang kau GF dea ? Ada aku kesah kau
awek dea ker , tunang ke , bini ke ? Aku tak tanya pon , tetiba kau bagitahu . Err :/
Aku pon tak hingin lha nak tahu . Melainkan aku dengan ayum ada relay .
Sekarang , aku dgn ayum pon dha berkecai , so kau tak payah nak bagitahu yang ntahh pape .
Mak bapak kau tak ajar iyaa sayang ? Alolo , kesiann nyaa ><

Kalau kauorang baca conversation kite orang , fuhh ~ Panas weih .
Aku malas nak printshot tuh , blog nieh ada prob , yang tersangatlha gila ;D .
 . Btw , aku panas gile dgn budak nieh . Baru form 1
dha pandai nak cari masalah dgn orang . Weih , adek oii , kau tuh baru form 1 ,
jangan nakk kurang ajar sangat lha kan ,
Kurang ajar k . Dea cakap aku , aku mintak couple dgn Qayyum semula ! Hello betina ,
aku tak hingin lha nak coup dgn dea semula , aku tak pernah text dea n call dea lepas
aku clash dgn si ayum tuh . Aku yang mintak clash , lepas tuh
aku yang mintak couple semula , Kau memandai jeap . Entah-entah salah orangg . BOooooo . MALUUU ><
Haiss . Tidakk lha weih , malu kan muka aku
Agak-ii nya kau macam gituh lha kan dgn EX kau yang dulu , kau dha mgedik dengan jantan lain dulu,
lepass tuh kau rase dha puas , kau pegi pulak semula dgn EX kau , kau say . Yang kau nak couple
dgn dea semulaaa . Hhaha ! Memang vodoeh :p
kau yang  mintak clash , lepas tuh kau nak couple dgn dea semulaa . Hhaha ! Lawak bodoh kod .brrrr.


SORRY ! BAHASA AKU AGAK KASAR , . Kbye ! :'*


Eh waittt ! Jangan close tab lagi .
Aku nak say ! 'SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN'
Aku minta maaf kalau aku ada buat salah dengan kauorang semua K :) .
nak duet raya ? Haha . Bakkmai alamat kau , Aku poss meyh . :D
im aku dekat fb taw alamat kauorang . Nanti aku poss . Haha ! Kbye . Muahahaha

^Sayang kau , pada siapa yang baca entry nieh . Terima kasih awak :)^



Hearts, Miss Lieza

♥ Past / Future ♥