Shoutbox






♔Masa Memang Berlalu Dengan Pantas :)♔
21 June 2012 | 8:41:00 AM | 0 love drops

 
 Hey ! Hey ! Hey ! Guys :')
how are you ? i hope , oke-oke jea k :3
now , 21.06.2012 ,, yesterday  , 20.06.2012
20/06/2012 ! tarikh bersejarah bagi aku , 
sebab tarikh tuh amat istimewa #ceryh wahh :'D
macam istimewa jeaa kann :3 ,
, by the way ,,
 tarikh tuh amat penting bagi akuu , bukan bagi kau yang tngah bace ape yang aku taip nieh k, !
macam mane tarikh nieh boleh muncul dalam hidup akuu ? grr ~ 
kalau tak muncul tak boleh ker ? :'D
tapi , dye dha muncul nak buad mcam mne , 
terima jea lha dengan hati yang patah seribu 
, dan terus menjadi kosong..kosongg..ohh patah seribu ! :'(
pe-pe pon,aku bahagia sesangat dengan tuanpunye  tarikh nieh walaupun tarikh yang menyakitkan :'))
kalau korang nak tahu tarikh tuh tarikh ape bagi aku , 
--
jenggg ! jennngg !

tarikh nieh sebenar nya,tarikh gua clash same capital S ! 
Mohd Saharizan Bin ******************** ,, #
 

tanpa diduga,sudah setahun rupe nyaa,,
dengann bernaseb baek , 20.06.2012 , gua happy sesangaddd,kau happy ?

 tak kann :p ,, aku tahu tak,so janngann nak mgaku happy lha sayang :|
kejam celik...kejam celik..cepat mase berlalu ,, 
 





andai dapat ku undur kan putarann duniaa..ohh ! tidakk :'D

berita baek :-

aku tak sangka capital S text aku , pukol 10.03 pm malam tady,,tapi sayangg,aku tak de krdit ,, bhaha :DD ^kesiann^ :'((
aku nak reply text dye,tapii..ade jeaaa halangannn ! grrr !! geramm ,,
macam mane ntah krdit nieh bolehhh konggg mampos konggg , kongg ohh topap !! ishhh >_//<

pe-pe ponn,aku harap dye ingat tarikhh nieh :')) mharap sesangadd ,
klaw tak ingat ? hahhhh ! #ade aku kesahh,....adee..sebab kau ex akuu,tuh pasal aku kesah kan kauu <3  :D
ape aku merepek nieh :o :o :o zzzr

berite baek kedua :-
" tiada sebarang berita baek kedua saya terima hari ini,harap maklum. "

haha,cepat sangadd percaya ckap aku kann ^-^

tapiiiiiiiii..berite sedehhh muncul pulakk :'(
ABANG QAYYUM ! Masih kah anda ingat ? ? ^Tiada lama tiada baru^ :'D
Ape yang pentengggg ! korang tak perlu tahu kisahh nya , just .. aku nak bagi tahu aku dgan
ABG AYUM sudahh berkecaiii di atas simenn di dlam class 2 Ilmuann , pada 19.06/2012, pada jam 10.?? pm ,,
ABG ayum , sorryyyyy k sorryyy .
semoga bahgia di sampingg orang baru#jika ada lhaa ,,
GOOD LUCK ,, 8A PMRRRR !! <3 ;)

habis cerita pasal ayum ,,


! jenggggg..jenggggg ! hari nieh aku tak sekolahh :'D , alaa,seronok nya kauu lieza,,
^mesti lah seronokk kann :3^
pagi-pagii lagi dahh tulis story pasal niehh , 
aptb ~

now , i'm singleee,
kbye !

(Butterfly)

Ketika waktu mendatangkan cinta
Aku putuskan memilih dirimu
Setitik rasa itu menetes
Dan semakin parah

Bisa ku rasa getar jantungmu
Mencintaiku apa lagi aku
Jadikanlah diriku
Pilihan terakhir hatimu


Butterfly terbanglah tinggi
Setinggi anganku untuk meraihmu
Memeluk batinmu yang sempat kacau
Karna merindu

Butterfly fly away so high
As high as hopes I pray
To come and reach for you
Rescuing your soul
That previous messed up false me and you

Jalan ini jauh
Namun kita tempuh
Bagai bumi ini
Hanya milik berdua

Biar ku berlebihan
Mendekatimu
Namun ku tunggu
 
-NUR HALIZA-

Hearts, Miss Lieza

♥ Past / Future ♥